Všeobecné podmínky kurzů Akademie osobního rozvoje Klíč
Objednávka a uzavření smlouvy o poskytování služeb
Odběratel provádí objednání služeb vyplněním elektronické přihlášky umístěné na webové prezentaci jazykové školy. Elektronická přihláška je považována za smlouvu o poskytnutí služby a bez jejího odevzdání Odběrateli nevzniká nárok na čerpání služby. V přihlášce Odběratel uvede mimo základních identifikačních údajů také: důležité informace ohledně zdravotního stavu dítěte, upozorní lektory na zdravotní problémy, které mohou nastat a seznámí je s jejich případným řešením; aktuální kontaktní údaje a v případě kurzů pro děti také souhlas se samostatným odchodem. V případě, že rodiče dětí neodsouhlasí samostatné odcházení dítěte z výuky, lektor dítě bez doprovodu dospělé osoby nepustí. Údaje uvedené v přihlášce jsou Poskytovatelem považovány za správné.
Webové stránky obsahují seznam služeb a informace o nich, a to včetně uvedení cen jednotlivých služeb. Ceny prezentovaných služeb zůstávají v platnosti minimálně po dobu aktuálního školního roku.
Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Odběratelem vzniká úhradou celé ceny služby.
Provozní podmínky
V případě kurzů pro děti zákonní zástupci předávají děti lektorům zdravé, bez známek onemocnění.
Zákonní zástupci případnou absenci omlouvají nejpozději do 16 hodin předchozího dne. V případě individuální výuky bude neomluvená lekce studentovi započítána a student či jeho zákonný zástupce se zavazuje takovouto lekci uhradit.
Pokud chce žák opustit výuku před koncem hodiny, musí odevzdat vyučujícímu písemný souhlas zákonného zástupce. Bez tohoto souhlasu nebude žák z výuky uvolněn.
V případě kurzů pro děti si děti do hodin nosí psací potřeby a přezůvky. Dále si děti mohou nosit pití. V ostatních případech se konzumace svačin v průběhu výuky nepovoluje s výjimkou případů, kdy to vyžaduje zdravotní stav dítěte.
Studenti docházejí do kurzů včas. Pokud je pozdní příchod plánován (např. z důvodu návštěvy lékaře atd.) nebo nastane neočekávaná situace, která studentovi znemožní dostavit se včas, domluví se student či jeho zákonný zástupce s lektorem předem nebo kontaktuje jazykovou školu.
Poskytovatel neručí za cenné věci, které si studenti nosí do hodin (tablety, mobilní telefony apod.).
Poskytovatel si vyhrazuje právo mírně upravit čas konání kurzu, a to ne více než o 10 minut tak, aby byla zajištěna volná učebna a aby lektor stihl přesun mezi kurzy.
Poskytovatel si vyhrazuje právo vyloučit z kurzu žáka, který zvláště hrubým způsobem narušuje práci v hodině či jakýmkoli způsobem ohrožuje zdraví či bezpečí lektora či o
Poskytovatel si vyhrazuje právo při nedodržení Všeobecných obchodních podmínek studenta vyloučit z kurzu bez nároku na finanční náhradu.
Výuka neprobíhá ve dnech státních svátků a školních prázdnin, eventuálně ani v dalších dnech dle harmonogramu školního roku ZŠ a MŠ Klíč (např: ve dnech ředitelského volna, chřipkových prázdninách a dnech tradičních školních akcí – projektové dny, vánoční besídky …). Harmonogram školního roku jsou zveřejněny na webové prezentaci.
V případě nemoci nebo jiné absence lektora jsou lekce nahrazovány v plné délce po domluvě mezi vedením jazykové školy a zúčastněnými studenty či jejich zákonnými zástupci. Zrušené lekce budou nahrazeny do konce aktuálního školního roku.
V případě jednorázové nebo krátkodobé nemoci či absence studenta nevzniká nárok na jakoukoli kompenzaci zmeškaných lekcí. V případě dlouhodobé absence studenta ze zdravotních či jiných vážných důvodů (za dlouhodobou absenci se považuje absence v rozsahu minimálně 6 kalendářních týdnů) je potřeba provést odhlášení studenta z kurzu, a to písemnou formou (e-mailem). V případě odhlášení kurzu z výše uvedených důvodů uhradí Odběratel Poskytovateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Tato poměrná část může být navýšena o cenu výukových materiálů, pokud je Odběratel nevrátí kompletně nepoškozené a nepoužité. V případě, že Odběratel nevznese nárok na kompenzaci dlouhodobě zameškaných lekcí do konce konání kurzu, je student stále přihlášen a Poskytovateli zůstává nárok na uhrazení školného v plné výši.
Realizace kurzu je závislá na počtu přihlášených studentů. Kurz bude realizován, pokud se do něj přihlásí alespoň 4 žáci.
Poskytovatel si vyhrazuje právo rozhodnout o realizaci jednotlivých kurzů, změně lektora, rozvrhu, sloučení či rozdělení jednotlivých výukových skupin atd.
Platební podmínky
Cena kurzu se řídí platným ceníkem Akademie osobního rozvoje školy a je uvedena na webových stránkách u jednotlivých kurzů, a to včetně všech slev a benefitů. Cena výukových materiálů je zahrnuta v ceně kurzovného.
Odběratel má možnost zaplatit cenu za službu Poskytovateli uvedenými možnostmi: bezhotovostním převodem na účet školy, nebo v hotovosti v kanceláři školy. Odběratel může požádat o vystavení faktury na libovolnou fyzickou či právnickou osobu.
Způsob platby uvede Odběratel v objednávce.
Platba za poskytnutou službu bude provedena v českých korunách (Kč).
Cena služby je splatná do dne zahájení kurzu.
V případě bezhotovostní platby je Odběratel povinen uvést variabilní symbol a celé jméno studenta v poznámce k platbě. V případě bezhotovostní platby je závazek Odběratele uhradit cenu služby splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Poskytovatele.
Odběratel bere na vědomí, že má právo do 10 dnů od úhrady kurzu od smlouvy odstoupit.